αννα Δ. αναστασιαδη

Ειδική Παιδαγωγός

Το 2009 αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του  Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών

Το 2007 έκανε την πρακτική της άσκηση, παρακολουθώντας το παιδαγωγικό πρόγραμμα και πραγματοποιώντας συνοδεία στις εβδομαδιαίες εκδρομές, στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας και Θεραπείας του Παιδιού ‘Το περιβολάκι’ στο Χαλάνδρι.
Κατά την διάρκεια των σπουδών της, στα πλαίσια του εθελοντισμού, πραγματοποίησε διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών και συμβουλευτική, επαγγελματικό προσανατολισμό και  Α’ Τεστ και παρακολούθηση σχολών γονέων  υπό εποπτεία στο Λεόντειο Λύκειο Πατησίων. Αργότερα ασχολήθηκε με την διάγνωση και αξιολόγηση παιδιών με δυσκολίες (CAT, WISC, ποιοτική αξιολόγηση), την συμβουλευτική γονέων και την παρακολούθηση συναντήσεων διεπιστημονικής ομάδας.
Το 2008 ξεκίνησε δημιουργική απασχόληση παιδιών στον παιδότοπο Be-Happy στην Αργυρούπολη στην Αθήνα και εργάστηκε πάνω σε αυτό για τα επόμενα 4 χρόνια.
Μετά το πέρας των σπουδών της συμμετείχε στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα του Πανελλήνιου Συλλόγου Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων Ατόμων με Προβλήματα Όρασης και Πρόσθετες Αναπηρίες ‘Η ΑΜΥΜΩΝΗ’ που βρισκεται στο Ελληνικό στην Αθήνα.
Τον ίδιο χρόνο έκανε παράλληλη στήριξη και συνοδεία σε μαθητή Α’ δημοτικού με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Εκπαιδευτήρια Παυλοπούλου στο Πέραμα Αττικής.
Το 2012, για 6 μήνες, παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε ομάδες εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα διαχείρισης κρίσεων στο χώρο του σχολείου αναφορικά με την πειθαρχία, τα κίνητρα, τον σχολικό εκφοβισμό κ.α.. Παράλληλα εργάστηκε στο Τμήμα Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Περιφέρειας Κορίνθου, όπου έλαβε μέρος στην συμμετοχή σχεδιασμού και δημιουργίας  ενός συμβουλευτικού  κέντρου οικογενείας. Επίσης παρείχε συμβουλευτικές υπηρεσίες σε άτομα και οικογένειες, πραγματοποίησε συναισθηματική αξιολόγηση σε παιδιά και εφήβους, συμμετείχε στις συναντήσεις διεπιστημονικής ομάδας και στα εξωτερικά περιστατικά της υπηρεσίας για παροχή ψυχολογικής υποστήριξης.
Το 2013, για 2 μήνες, ασχολήθηκε με την οργάνωση και τον συντονισμό προγράμματος δημιουργικής απασχόλησης  για παιδιά σχολικής ηλικίας 7 ως 12 ετών στο ‘Στέκι του Παιδιού’. Τελειώνοντας από εκεί, για 4 μήνες, εργάστηκε στην ‘Κιβωτό των Παιδιών’ (Barnens Ark) στα Εξαμίλια Κορινθίας, όπου πραγματοποίησε προσπάθεια ένταξης των παιδιών Ρομά στο ελληνικό σχολείο, συμβουλευτική υποστήριξη γονέων και οργάνωση καλοκαιρινών δραστηριοτήτων για τα παιδιά Ρομά. Ύστερα για 2 χρόνια ασχολήθηκε με την παράλληλη στήριξη και συνοδεία μαθητή Β’ δημοτικού με διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή που συμπεριλάμβανε πρόγραμμα ένταξης σε κανονικό δημοτικό σχολείο και εξωτερικό πρόγραμμα κοινωνικοποίησης.
Από το 2010 ως και σήμερα  παραδίδει κατ’οίκον μαθήματα αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών (Δυσλεξία, ΔΕΠ-Υ, κ.α.).
Επίσης,από το 2013 ως και σήμερα, βρίσκεται στο Κέντρο Ανάπτυξης Παιδιού ‘Παιδιαγωγή’ στην Κόρινθο, όπου ασχολείται με την διάγνωση και αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών, την συμβουλευτική γονέων, την θεραπεία συμπεριφοράς παιδιών, την ψυχοθεραπεία ψυχοδυναμικής προσέγγισης παιδιών, τον συντονισμό και οργάνωση ομάδων παιδιών, την χορήγηση Τεστ Νοημοσύνης WISC-III καθώς και την χορήγηση Α Τεστ.
Ακόμα, από το 2015 ως και σήμερα, εργάζεται στο Πρότυπο Κέντρο Λόγου και Μάθησης ‘Λεξιμάθεια’, πάνω στην αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών και την δυσαριθμισία. Καθως επίσης ως συντονίστρια ομάδας γονέων με στόχο την πρόληψη σε θέματα που αφορούν την ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων στον Παιδικό σταθμό ‘Μοντεσσοριανή Φροντίδα’ στο Κορωπί.